Különösen a vállalati területen, az irodai környezetben kiemelkedően fontos a papír alapú dokumentumok tárolása, rendszerezése. Nem csak önszorgalomból és a későbbi keresgélést megkönnyítve érdemes egy optimális rendszert kialakítani az iratrendezés során. Sok esetben jogszabályba foglalt kötelezettség is fennáll a különböző típusú szerződések, okiratok megőrzésével kapcsolatban.
Most megmutatjuk, hogy akár otthoni pénzügyi és személyes papírjaidat, végzettségeidet, munkaszerződéseidet, vagy épp tanulmányaid során szükséges hivatalos dokumentumokat hogyan tudod hatékonyan tárolni. Ehhez a legmodernebb tárolóeszközöket, gyorsfűzőket, mappákat is rendelkezésedre bocsájtjuk. Érdemes az iskolakezdés kapcsán akár a kisebbek számára is megnyitni egy-egy mappát, és a lakás megfelelő, erre szánt részén összegyűjteni a papírokat.
Te is mindig kétségbeesel, ha elő kell keresni egy papírt?
A pénzügyi dolgokkal kapcsolatos szerződések előkeresése hallatán feláll a szőr a hátadon. Már magad sem tudod, van-e lakásbiztosításod, vagy hova tetted a hitelszerződést? Elő kéne keresni a tíz évvel ezelőtti egyetemi indexeket, mert mesterszakra jelentkezel? A családipótlékhoz, vagy a szociális támogatásokhoz szükség van az iskolalátogatási igazolásokra? Mégis hova tetted? Ismerős a helyzet?
Használd ki a bezártság időszakát!
Néhányunknak igénye és egyfajta késztetése is támad a dolgok rendszerezésére, sokunknak azonban idegőrlő kihívás a minimális rendszer fenntartása is. Mind különbözőek vagyunk, de mind képesek vagyunk fejlődni is. Még olyan területeken is, melyek nem zsigerből jövő, örömet okozó tevékenységek számunkra. Akár tudatosan, akár kényszerből igyekszel az iratrendezésre, kihasználhatod például a jelenlegi járványhelyzetet is erre a célra.
Ha házikaranténba kényszerült, home office-ban dolgozol és esténként a közösségi tevékenységek helyett otthon töltöd el az időd, ezt a feladatot is napirendre tűzheted egy-egy napra. Természetesen, ha betegeskedsz, akkor jobbulást kívánunk, és halaszd ezeket a tevékenységeket a gyógyultság időszakára! Ha irodában dolgozol most is például egy jogi, vagy könyvelési osztályon, akkor kötelességtudatból is foglalkozhatsz most egy kicsit többet a témával, amíg nem zavarnak a munkatársak a nyüzsgésükkel.
Milyen eszközöket kínálunk a webáruházban?
A gyorsabb, kényelmesebb iratrendezés érdekében számos segédeszközt találsz a kínálatunkban. A gyorsfűzők és az archiváló dobozok például a legkézenfekvőbb elemei ennek a folyamatnak. Az iratpapucs a doboz alternatívájaként remek megoldás a gyakorta, napi szinten használatos, vagy például aláírásra váró dokumentumok tárolására. A regiszter kartonok, laminált kartonok a gyors keresést segítik elő, természetesen csak akkor, ha precízen kezeljük, vezetjük ezeket.
A függőmappákat kifejezetten fiókokba, szekrényekbe ajánlunk, melyek erre a célra iratrendező felfüggesztéssel is rendelkeznek. HR osztályok, jogi irodák elengedhetetlen kellékei.
Színek és fazonok szempontjából többszáz variációt összeállíthatsz a kínálatunk alapján, ezért ha fontos számodra az iratok rendezése, akkor érdemes a kategóriát jó alaposan átnézned.