Igen, ezekre mind szüksége van az irodában
Egy irodában mindennek pontosan a helyén kell lennie. A szervezettség a siker kulcsa, ráadásul nem csupán időt, hanem helyet is spórolhat vele. A tény, hogy az irodában nem kell órákon keresztül keresgélni mondjuk a jegyzettömböt, aranyat érhet egyes helyzetekben. Kivel ne fordult volna elő, hogy azonnal meg kellett tudnia valamit (mert mondjuk eközben telefonon beszélt az ügyféllel), de nem találta meg a papírt, amire az információt feljegyezte?
Az irodaszereknek jó minőségűeknek kell lenniük és semmiképp sem szabad hátráltatniuk a munkát.
Milyen irodaszerekre van szüksége?
Az egyik legfontosabb kellékek az archiváló mappák. Ezekkel tökéletes rendben tarthatja fontos dokumentumait, papírjait. Ha egyszerre több ilyen mappát kell használnia, ajánlatos beszereznie ezek tárolására egy külön polcot.
Egy irodából sosem hiányozhatnak a tollak, a szövegkiemelők, a jegyzetfüzetek, esetleg post-itek. A gemkapocs sokat segíthet a rendezettség megtartásában. Így a különféle papírok együtt maradnak, mégis egymástól külön, jól elválasztva. Ha ez a rendezettség nincs meg az irodában, sokkal több időt töltünk az egyes tárgyak, papírok keresgélésével, mint a valós munkával.
Ha az irodában táblát is elhelyeztek, az ideális lehet a fontos feladatok feljegyzésére. Így biztosan semmit nem tévesztünk szem elől, és ez szó szerint értendő.
Hajlamosak vagyunk elfeledkezni a tintapatronokról, pedig mennyire kellemetlen, ha egy hosszú anyag nyomtatása közben dobja be a régi a törülközőt. Emellett a minőségi papír megléte is elengedhetetlen egy rendezett és felszerelt irodában. És ha már a papírnál tartunk, minél többféle, annál jobb. A5, A4…
Önnek hiányzik valami az irodájából? Szüksége van valamire, esetleg felmerült Önben bármiféle kérdés a bejegyzésünk olvasása közben? Ne habozzon felvenni velünk a kapcsolatot! Készséggel állunk rendelkezésére.