Iroda és irodaszerek
Milyen adatoknak kell szerepelnie a bélyegzőjén? Teljesen normális, hogy ezzel kapcsolatban egyesekben felmerül néhány kérdés. De nem kell túl sokat gondolkodnia a kérdésen, hiszen bejegyzésünk célja, hogy segítsünk.
Előző írásunkban már említettünk, hogy egyszerre több bélyegzőre is szükség van egy irodában, most pedig arra hívjuk fel a figyelmet, hogy nem mindegyiken kell ugyanazoknak az adatoknak szerepelnie. Mindegyiknek meglesz a maga speciális szerepe.
Hogy miért?
Mert nem ugyanaz hitelesíteni egy banki bizonylatot, mint aláírni egy bemutatkozó levelet a potenciális ügyfelének. Az első esetben nem fontos, hogy a bélyegzőn szerepeljen a vállalat logója, a másodikban azonban igen.
Sokkal figyelemfelkeltőbb a potenciális ügyfelek számára egy olyan dokumentum, amelyen logó is szerepel. A logót az emberek összekötik a vállalattal, egyes esetekben az a tevékenységről is árulkodik.
Összefoglalásként felsoroljuk, milyen bélyegzők nem hiányozhatnak az irodájából.
Bélyegzők hivatalos dokumentumokhoz
Ebben az esetben olyan pecsétről beszélünk, amely bármiféle, hitelesítést igénylő dokumentum érvényesítésére alkalmas. Az ilyen bélyegzőn szerepelnie kell a vállalat, esetleg a vállalkozó nevének, az adószámának, valamint a címének.
Bélyegzők a kapcsolattartás érdekében
Ezek a pecsétek nagy hasznára lesznek abban az esetben, ha azt szeretné, hogy a bélyegzővel ellátott papír címzettje kapcsolatba lépjen Önnel. Ez esetben minél több adat szerepel rajta, annál jobb, annál több opciót sorolunk fel a másik félnek arra, hogy kapcsolatba lépjen velünk. Mindenképp fel kell tüntetnie a vállalat, esetleg a vállalkozó nevét, az adószámát, a címét, a kapcsolattartó e-mail címét, a weboldala címét és telefonszámát.
Egy csomag átvételét igazoló bélyegző
Ez esetben is szükséges feltüntetni a vállalat nevét, címét, telefonszámát…, de ezen kívül fontos, hogy a pecséten szerepeljen a vállalat logója és az aktuális dátum is.
Irodaszerekre van szüksége? Bélyegzőt készíttetne? Forduljon hozzánk bizalommal!