SAMSONITE notebooktáska kínálatunk megújult
Utazni luxus?
Amikor Jesse Swydar 1910-ben megalapította a SAMSONITE márkát, az utazás még csak a módosabb réteg kiváltságaként létezett a köztudatban. Az akkori érában az utazással kapcsolatos szolgáltatások minden tekintetben az exkluzivitásra és a minőségre törekedtek. Swydar ezeket a kritériumokat figyelembe véve alkotta meg az első SAMSONITE utazóbőröndöket, amelyek magas színvonalú utazási kiegészítők.
100 év telt el, és ma már tudjuk: utazni nem luxus, sőt a kényelmes utazás sem az. A SAMSONITE célja ma ugyanaz: az, hogy kiváló minőségű, innovatív és dizájnos termékeket kínáljanak – mindenkinek.
Bleisure utazás – az új irányzat
A bleisure kifejezés két szó összevonásából keletkezett, ezek a business+leisure (üzlet és pihenés). Ez azt jelenti, hogy az utazó az üzleti utazásokat meghosszabbítja, hogy ne csak a tárgyalótermet lássa, és esetleg sétáljon egyet a városban este. Így ahelyett, hogy az utolsó találkozót követően a repülőtérre rohanna péntek délután, az úgynevezett bleisure utazó szereti megismerni a helyi kultúrát és üzleti útját kibővíti egy élményekkel teli hétvégével is.
A kínálatunkban kapható notebooktáskák kiváló társak egy ilyen izgalmas kalandhoz!